- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

مدیران و معلمان نباید برای حضور دانش آموزان در مدرسه به آنها تماس بگیرند

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مهدی جلال وند عصر دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش نهاوند، عنوان کرد: تعطیلی مدارس در حیطه اختیارات شهرستان و استان نیست، البته با سرد شدن هوا پروتکل های بهداشتی مدارس تغییر می کند.

جلالوند گفت: پروتکل‌های بهداشتی باید به صورت دقیق در مدارس اجرا شود و آموزش و پرورش و مرکز بهداشت بر نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی نظارت بیشتری داشته باشند.

وی درباره نحوه نظارت بر سرویس مدارس اظهار کرد: کارگروهی متشکل از مرکز بهداشت ، آموزش و پرورش، شهرداری ، پلیس راهور و نماینده انجمن اولیاء و مربیان در این خصوص تصمیم گیری کنند و مصوبه آن به رانندگان سرویس مدارس تعمیم دهند.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار نهاوند در ادامه با اشاره به مطرح شدن طرح آجر به آجر از سوی وزارت آموزش و پرورش، عنوان داشت: همانطور که از نام این طرح پیداست، هر کسی در هر سطحی از جامعه می‌تواند به اندازه بضاعت مالی خود در راستای ساخت واحدهای آموزشی کمک کند.

مهدی جلالوند افزود: در قسمت هایی از شهرستان نیاز به واحد آموزشی بسیار زیاد است، لذا آحاد جامعه می‌توانند با سهیم شدن در این طرحِ خداپسندانه، باعث ایجاد تحولی در فضاهای آموزشی شهرستان شوند.