سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 19002

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند با بیان اینکه روز دوشنبه ۳۱ شهریور بالاترین آمار مبتلایان کرونا از ابتدا تا کنون در نهاوند ثبت شده است، گفت: نهاوند روزهای بد کرونایی را سپری می کند.

مراد ناصری در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: اوضاع شهرستان نهاوند خوب نیست دیگر چطور به مردم بگوییم شرایط بحرانی تر از گذشته است، متاسفانه در این شرایط تصمیم گیری برای تعطیلی مدارس در اختیار ستاد استانی و شهرستانی نیست. 

ناصری گفت: خطر کرونا طی دو هفته اخیر خطرناک تر شده، شرایط خوب نیست به همین جهت ما برای کنترل شهر و روستا مجبور شدیم مشخصات کامل هر فرد مبتلا شده را به دهیار روستا اعلام کنیم تا مانع حضورش در اماکن عمومی (نانوایی و..) شوند.

وی افزود: عادی پنداشتن اوضاع از دید مردم، اصلا نشانه خوبی نیست. مردم باید خطر کرونا را درک کنند و در مقابل نسبت به رعایت موارد بهداشتی احساس مسئولیت کنند.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه اگر مردم کرونا را جدی نگیرند، شرایط در نهاوند پیچیده تر خواهد شد، گفت: مدیریت در زمان بحران نیاز به کار فرهنگی دارد، و با توجه به شرایط موجود دیگر به تنهایی و بدون کمک دستگاه های دیگر کاری از دست ما بر نمی آید.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. غلامرضا گفت:

    با سلام خدمت شما .جهت جلو گیری از انتشار ویروس میتوان از ورود وسایل نقلیه ای که سرنشینان ان بدون ماسک است به داخل شهر ممانعت شود.و بلعکس ،در صورت مشاهده جریمه اعمال شود.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش