سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 1901

صدای نهاوند:

فرمانده انتظامی همدان گفت: از زمانی که مسئولیت فرماندهی نیروی انتظامی استان را بر عهده گرفته‌ام تاکنون هشت کلانتری به مجموعه انتظامی استان اضافه شده است.

به گزارش صدای نهاوند، سردار حاجی محمد مهدیان‌نسب با اشاره به افزایش هشت کلانتری در استان همدان اظهار کرد: از زمانی که مسئولیت فرماندهی نیروی انتظامی استان را بر عهده گرفته‌ام تاکنون هشت کلانتری به مجموعه انتظامی استان اضافه شده است.

وی با اشاره به ایجاد کلانتری ۱۹ همدان افزود: کلانتری ۱۹ همدان در شهرک فرهنگیان، مناطق حصار امام، حصار علی‌آباد و روستاهای اطراف را زیر پوشش قرار می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان همدان خاطرنشان کرد: کلانتری ۱۲ در مهاجران، نهاوند، اسدآباد و کلانتری ۱۳ در ملایر و پاسگاه قهاوند و پاسگاه پلیس راه به منظور ارائه خدمات به شهروندان راه‌اندازی و به مجموعه انتظامی استان اضافه شده است.

وی با بیان اینکه همدان با در نظر گرفتن شهر جورقان ۹ کلانتری دارد، بیان کرد: برای هر یکصد هزار نفر یک کلانتری در نظر گرفته می شود اما در همدان برای هر ۷۵ هزار نفر یک کلانتری وجود دارد.

مهدیان‎نسب با بیان اینکه دو کلانتری مصوب هنوز در همدان ایجاد نشده است، افزود: کلانتری در منطقه حصار امام و کلانتری استادان هنوز راه‌اندازی نشده و برای ایجاد کلانتری در استادان نیازمند حمایت استاندار و دیگر دستگاه‌ها هستیم.

وی گفت: با وجود اینکه تعداد کلانتری‌ها در همدان بر اساس گستره جمعیتی نیست اما خلأ انتظامی وجود ندارد.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه کلانتری‎ها کار پیشگیری و مطالبات مردم را انجام می‌دهند، خاطرنشان کرد: یگان‎های فوریتی پلیس ۱۱۰ از کلانتری‌ها جدا شده و در چهار طرف شهر چندین گشت فوریت پلیس وجود دارد.

وی با اشاره به فعالیت یگان‌های امداد پلیس در نقاط مختلف شهر خاطرنشان کرد: یگان امداد پلیس به همراه یگان فوریت ۱۱۰ به فوریت‎ها، درخواست‎ها و مطالبات شهروندان رسیدگی می‌کنند.

مهدیان‎نسب گفت: در سنجش رضایتمندی از پلیس بیشترین رضایتمندی از همدان بوده و در ادامه به ترتیب بیشترین رضایت از پلیس در شهرهای بهار، فامنین، کبودراهنگ و رزن است.

کانال صدای نهاوند

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش