جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 1904

صدای نهاوند:

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: ستاد انتخابات شهرستان نهاوند برای برگزاری انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در روز ۷ اسفند آمادگی کامل دارد.

به گزارش صدای نهاوند به نقل از روابط عمومی فرمانداری، کریم حمیدوند در جمع بانوان بسیجی شاغل در اصناف و مشاغل آزاد  در سالن اندیشه مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره) گفت: در پایان سال جاری در آستانه دو انتخابات مهم خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هستیم که نقش کلیدی و اساسی در تعیین پیشرفت و آبادانی کشور دارد.

حمیدوند گفت: باید تلاش شود، در این انتخابات،  افراد اصلح انتخاب شوند، کسانی که بتوانند ضمن تاکید بر ارزشهای انقلابی که مردم در۲۲بهمن۵۷ انجام دادند، در حرکت و مسیر ولایت و رهبری باشند و برای کشور و حوزه انتخابیه خود مفید باشند.

وی افزود:  انقلاب اسلامی ایران با رای اکثریت مردم شکل گرفت و امروز با گذشت ۳۷سال مردم  همچنان،با حضور در پای صندوق  های رای در سرنوشت انقلاب و نظام تاثیر گذار اصلی هستند.

فرماندار شهرستان نهاوند عنوان کرد:  هر حرکت و تحولی  در جهان انقلاب نامیده نمی شود ، انقلاب یعنی ساختار حکومت یک ملت تغییر کند همانطور که در ایران اسلامی صورت گرفت و  حکومت کشور، از طاغوت و شاهنشاهی به انقلاب اسلامی تغییر هویت و ساختار داد.

کریم حمیدوند با اعلام آمادگی کامل ستاد انتخابات شهرستان نهاوند در برگزاری انتخابات گفت : با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری رای ملت حق الناس است و ما تلاش میکنیم امانت داران خوبی در انتخابات باشیم.

در این مراسم اصناف آرایشگران خانم ، فروشندگان پوشاک بانوان و لوازم آرایشی و بهداشتی حضور داشتند که در پایان از بانوان بسیجی اصناف تقدیر به عمل آمد.

 

کانال صدای نهاوند

 

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش