- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

حمیدوند:ستاد انتخابات نهاوند، برای برگزاری انتخابات هفت اسفند کاملا آماده است

صدای نهاوند:

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: ستاد انتخابات شهرستان نهاوند برای برگزاری انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در روز ۷ اسفند آمادگی کامل دارد.

به گزارش صدای نهاوند به نقل از روابط عمومی فرمانداری، کریم حمیدوند در جمع بانوان بسیجی شاغل در اصناف و مشاغل آزاد  در سالن اندیشه مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره) گفت: در پایان سال جاری در آستانه دو انتخابات مهم خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هستیم که نقش کلیدی و اساسی در تعیین پیشرفت و آبادانی کشور دارد.

حمیدوند گفت: باید تلاش شود، در این انتخابات،  افراد اصلح انتخاب شوند، کسانی که بتوانند ضمن تاکید بر ارزشهای انقلابی که مردم در۲۲بهمن۵۷ انجام دادند، در حرکت و مسیر ولایت و رهبری باشند و برای کشور و حوزه انتخابیه خود مفید باشند.

وی افزود:  انقلاب اسلامی ایران با رای اکثریت مردم شکل گرفت و امروز با گذشت ۳۷سال مردم  همچنان،با حضور در پای صندوق  های رای در سرنوشت انقلاب و نظام تاثیر گذار اصلی هستند.

فرماندار شهرستان نهاوند عنوان کرد:  هر حرکت و تحولی  در جهان انقلاب نامیده نمی شود ، انقلاب یعنی ساختار حکومت یک ملت تغییر کند همانطور که در ایران اسلامی صورت گرفت و  حکومت کشور، از طاغوت و شاهنشاهی به انقلاب اسلامی تغییر هویت و ساختار داد.

کریم حمیدوند با اعلام آمادگی کامل ستاد انتخابات شهرستان نهاوند در برگزاری انتخابات گفت : با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری رای ملت حق الناس است و ما تلاش میکنیم امانت داران خوبی در انتخابات باشیم.

در این مراسم اصناف آرایشگران خانم ، فروشندگان پوشاک بانوان و لوازم آرایشی و بهداشتی حضور داشتند که در پایان از بانوان بسیجی اصناف تقدیر به عمل آمد.

 

کانال صدای نهاوند [1]