- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

خوانندگان مراسم عروسی در نهاوند بازداشت می‌شوند

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، عباس آزاد بخت، ظهر سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در شهرستان و به منظور جلوگیری از هر گونه تجمع با توجه به مصوبه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونای شهرستان هر مراسم فاتحه خوانی، عروسی و غیره که باعث تجمع شود خواننده و یا ملای مراسم از سوی نیروی انتظامی دستگیر و بازداشت می شود.

آزاد بخت گفت: همچنین با برخی مزاحمت ها و مشکلات ناشی از راه اندازی کاروان های عروسی و شادی غیرمتعارف که موجب تجمع و سلب آسایش عمومی می شوند با قاطعیت برخورد خواهد شد.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اعلام وضعیت فوق قرمز در شهرستان و جلوگیری از هرگونه تجمع ، برخی افراد در مراسم های جشن و عروسی ارزش‌های اسلامی را رعایت نکرده و با راه انداختن کاروان‌های عروسی ، تجمع و ایجاد سر و صدا واستفاده از ارگ و آلات موسیقی تا پاسی از شب در معابر وخیابان‌های شهر باعث سلب آسایش و آرامش عمومی و شیوع بیماری کرونا می‌شوند.

وی تاکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه اخلال در نظم عمومی حین برخورد قانونی با مرتکبین تمامی وسایل توسط ضابطین انتظامی توقیف و جمع آوری خواهد شد.