- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

گزارش میدانی خبرنگار صدای نهاوند، از آخرین وضعیت کرونا در شهرستان نهاوند

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، شرایط برای مردم عادی شده است، عده ای همچنان سماجت می کنند و کرونا را دروغ و مسخره می کنند، عده ای گرانی و فشارهای اقتصادی را مهم تر از کرونا می دانند و عده ای هم بیخیال شده اند و عده ای هم کرونا را قاتل بی رحم می دانند و سخت و محکم پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند، ماسک میزنند و فاصله اجتماعی را رعایت می کنند و کمتر از خانه خارج می شوند.

با این شرایط زندگی و حالت تکراری زندگی روز مره مردم در جریان است، خبری از عمل به محدودیت ها نیست، پاساژها و بازار، مغازه ها، خیابان ها، فروشگاه ها، آرایشگاه ها و…شلوغ هستند، البته همزمان مطب پزشکان، آزمایشگاه ها، اورژانس، بیمارستان ها و تخت های بستری و مراسم های خاکسپاری ها هم شلوغ هستند.

علی رغم تمام مصوبات، سخت گیری ها و تلاش های مدیران به دلیل عدم همکاری مردم همچنان مراسمات عروسی و عزا در نقاط مختلف با حضور انبوه مردم در جریان است.

جلسه مهم ، اضطراری و فوق العاده ستاده مبارزه با کرونا شهرستان نهاوند با حضور مهمانان و مسئولان استانی بعدازظهر پنج شنبه در فرمانداری نهاوند بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

محدودیت ها شدید برای کنترل اوضاع نهاوند در راه است تا شاید مانع وخیم تر شدن اوضاع شد.

در نهاوند چندین دکتر، پرستار، مدیر، بهورز و نیروهای کادر درمان به کرونا مبتلا شده اند و وضعیت هر دو بیمارستان بحرانی است جای که دکتر مسعودی رئیس سازمان نظام پزشکی نهاوند می گوید با ارتش برای برپایی بیمارستان صحرایی در نهاوند، گفتگو کرده ایم.

آمار مرگ و میر کرونا در ایران و نهاوند چند روزی است که به شدت افزایش یافته است، آمار‌هایی که روز‌های سیاه کرونایی را برای مردم ایران رقم می‌زنند.

بر اساس آخرین بررسی‌های با پایان ماه محرم و صفر، عروسی ها شروع شده اند، آنهم عروسی ها مجلل با خوانندگان معروف و جمعیت های چندصد نفری؟؟.!!!

در شرایط کنونی به نظر می‌رسد،نگرانی مردم از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم همکاری مردم با مسئولان بهداشت، موجی از نگرانی را به وجود آورده است.