جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 19165

صدای نهاوند:
دادستان عمومی و انقلاب نهاوند گفت: در شرایطی که نهاوند در وضعیت فوق فرمز کرونایی قرار دارد و آیین‌های عروسی و عزا در تهدید سلامت جامعه و گسترش کرونا نقش اساسی، لذا دادستانی به این مهم ورود کرده و با برگزارکنندگان این مراسم طبق قانون برخورد می‌کند.

عباس آزاد بخت در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: دادستانی در زمینه حفظ سلامت شهروندان با کسی تعارف ندارد و در شرایط بحرانی نهاوند عوامل برگزاری هر گونه مراسم از جمله عروسی و … را دستگیر و آنها را راهی زندان می‌کند.

آزاد بخت گفت: با توجه به افزایش مبتلایان و فوت شدگان به ویروس کرونا در شهرستان نهاوند که برابر گزارش مسئولین دانشگاه علوم پزشکی همدان از علل افزایش آمار ها، برگزاری مراسمات عروسی و ترحیم بوده که توجه به این موضوع و نظارت بر عدم برگزاری این چنین مراسمات الزامی است.

وی افزود:  برگزاری اجتماعات از جمله مراسم عروسی و ترحیم حتی در شهرها و  روستا ها که زمینه شیوع ویروس کرونا را فراهم می کند، جرم محسوب شده، بنابرین هشدار میدهیم در صورت گزارش مبنی بر برگزاری این قبیل مراسمات در هر نقطه از شهرستان برابر قانون اقدام و برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند بیان کرد: 

مامورین نیروی انتطامی شهرستان موظف هستند تا علاوه بر جلوگیری از برگزاری هر گونه مجالس عروسی و عزاداری و ترحیم با متخلفین برخورد قانونی کنند.

دادستانی رامسر از شهروندان هم خواسته است تا در صورت مشاهده برگزاری هر گونه مراسم مراتب را جهت اقدام قانونی به مراجع قضایی و یا نیروی انتظامی اطلاع دهند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش