سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 19193

صدای نهاوند:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند و دبیر قرارگاه زیستی شهرستان نهاوند گفت: بانک ها، مطب های پزشکان و داروخانه ها از جمله کانون های شیوع کرونا بود که مورد انتقاد مردم قرار گرفت.

به گزارش صدای نهاوند، سرهنگ علی مختاری صبح چهارشنبه در جلسه ستاد مقابله با کروناویروس شهرستان نهاوند، اظهار کرد: هشت ماه از مقابله با کرونا می گذرد و مدتی است نهاوند در لیست ۹۰ شهر فوق قرمز کشور قرار گرفته و این ناشی از بی توجهی به شیوه نامه های بهداشتی بود که مردم و ادارات نسبت به موقعیت شهرستان داشتند.

سرهنگ‌ مختاری اظهار کرد: تاکنون هیچ ظرفیتی در شهرستان بلااستفاده نمانده است، از هفته گذشته اتحادیه ها، اصناف و گروه های شغلی مختلف تعطیل شدند و این تعطیلی ها مجدد روز گذشته تمدید شد.

وی تاکید کرد: در یک هفته تعطیلی و اجرای محدودیت ها در شهرستان کانون های تجمع متعددی داشتیم، بانک ها، مطب های پزشکان و داروخانه ها از جمله کانون های شیوع کرونا بود که مورد انتقاد مردم قرار گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان کرد: هفته گذشته یکی از بانک های شهرستان به علت ابتلای کارکنان تا مرز تعطیلی پیش رفت که خوشبختانه موضوع مدیریت شد و این اتفاق صورت نگرفت.

وی مطرح کرد: شلوغی و ازدحام مردم در باجه ها، رهاشدگی و بی نظمی در سیستم نوبت دهی از جمله موانعی بود که در بانک ها دیده شد و امیدواریم این موضوع تدبیر شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش