- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

نذر اهدا خون در نهاوند اجرا می شود

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، سرهنگ علی مختاری در نشست خبری گرامیداشت هفته بسیج سپاه اظهار کرد: آنچه برای ما و حتی دشمن روشن است هر تهدیدی که در کشور حادث شد به واسطه حضور قدرتمند بسیح تبدیل به فرصت می‌شود.

سرهنگ مختاری گفت: هفته بسیج امسال هم به تناسب با شرایط کرونایی روز نخست این هفته با عنوان های «بسیج ، معنویت و سلامت» نامگذاری شده است.

وی به برنامه های هفته بسیج اشاره کرد و افزود: امسال ۱۲۴ عنوان برنامه محوری پیش بینی شده است که در دو سطح سپاه و پایگاه های مقاومت بسیج و در سطح ادارات و فضای عمومی شهرستان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا در این هفته با توجه به شرایط کرونایی، تجلیل از بسیجیان، غبارروبی گلزار شهدا، در صورت امکان سرکشی از خانواده های شهدا، توزیع بسته های معیشتی از جمله این برنامه ها است.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: اجرای گشت رضوین و حلقه های صالحین، تهیه جهیزیه، تقدیر از نیروهای جهادی و خاطره گویی مجازی، قدردانی از ایثارگران بسیجی دیگر برنامه های این هفته است.

وی با توجه به شرایط کرونایی شهرستان گفت: در این هفته ۸ چادر سلامت اقدام به توزیع ماسک و وسایل بهداشتی به عنوان ایستگاه های سلامت و برنامه نذر خون برای کمک به کمبود خون اجرا می شود.

مختاری اظهار داشت: بیشتر برنامه های امسال با توجه به شرایط کرونایی در فضای مجازی اجرا خواهد شد.

وی بیان داشت: فعالیت گروه های جهادی در این هفته با هدف کمک به بیماران کرونایی اجرا می‌شود و الان هم در حال خدمت رسانی به بیماران‌کرونایی در بیمارستان ها هستند.