- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

کشف ۲ تن چوب قاچاق در نهاوند

سرهنگ احمد ساکی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: روز گذشته ماموران بخش انتظامی گیان با انجام اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری امکانات سازمانی، یک دستگاه خودرو نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق را متوقف کردند.

سرهنگ ساکی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۲ تن چوب جنگلی قاچاق و فاقد مجوز که ارزش آن برابر نظر کارشناسان ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف و ۲ متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، وظیفه ملی است و همه باید برای ریشه کنی این معضل تلاش کنند.

 اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بخش گیان نهاوند

فرمانده انتظامی نهاوند در ادامه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بخش گیان طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی بیان کرد: ماموران انتظامی بخش گیان با در نظر گرفتن اولویت های شاخص در حوزه انواع جرایم و آسیب های اجتماعی و با تدوین طرح جامع عملیاتی و انتظامی در این راستا، در ۴۸ ساعت گذشته با هدف افزایش سطح احساس امنیت عمومی و ارتقاء نظم اجتماعی و به منظور پیشگیری از جرایم و برخورد قانونی با معدود هنجار شکنان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با بهره گیری از توان و ظرفیت سازمانی در سطح این بخش اجرا کردند.

سرهنگ ساکی افزود: از مهمترین نتایج و کشفیات این طرح می توان به کشف ۲ تن چوب جنگلی قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال و دستگیری یک نفر ،کشف یک دستگاه خودرو نیسان سرقتی، ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی،کشف بیش از ۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۴ نفر در حوزه مواد مخدر و دستگیری۷ متهم درحوزه سایر جرایم اشاره کرد.

فرمانده انتظامی نهاوند از شهروندان درخواست کرد: هرگونه موارد مشکوک در حوزه های مختلف جرم را از طریق شماره تماس۱۱۰با پلیس در میان بگذارند.