- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

شرایط کرونا در نهاوند شکننده است

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراد ناصری در نشست اجرای طرح شهید سلیمانی در بخش خزل و شهر «فیروزان» گفت: همزمان با آغاز طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر نهاوند علاوه بر مراکز شهری در بخش‌ها و روستاهای این شهرستان این طرح با شتاب مناسبی در حال اجراست.

ناصری از مشارکت ۱۳۰۰ نیروی انسانی در اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان خبر داد و گفت: تمرکز طرح شهید سلیمانی بر بحث پیشگیری از کرونا است و این طرح شامل سه مرحله اصلی مراقبت، حمایت و نظارت می‌‌باشد، که در این راستا نقش قرارگاه زیستی با دبیری سپاه و نیروهای بسیج انکارناپذیر است.

وی شناسایی، بیماریابی، رهگیری بیماران، بهبود فرآیند درمان مبتلایان را از اهداف اجرای طرح غربالگری خانه به خانه سردار شهید قاسم سلیمانی عنوان کرد و افزود: در این طرح قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و در اجرای آن مراقبت از بیماران، حمایت از خانواده‌های آسیب‌پذیر و همچنین نظارت بر نحوه کنترل ویروس کرونا مورد توجه قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: شرایط تحت کنترل ولی وضعیت شکننده است و قطع زنجیره کرونا به رفتار و همکاری مردم بستگی دارد و انصافا مردم با فرهنگ این شهرستان در اجرای محدودیت‌های کرونایی و همچنین طرح شهید حاج قاسم سلیمانی همراهی بسیار خوبی داشته‌اند که صمیمانه از آنان قدردانی می‌کنیم.