سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 19429

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند، گفت: فتنه ۸۸ از هنرنمایی های جبهه اصلاحات بود و کشور را دچار مشکل دارد.

به گزارزش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته نهاوند، اظهار کرد: امروز در این مملکت جریان اصلاحات مرده است و اصلاحات و جبهه مشارکت در جامعه مطرح نیستند.

مغیثی گفت: بعضی ها می گویند نماینده فعلی نهاوند اصلاح طلب است، اما من قبول ندارم، حتی آقای سنایی نماینده اسبق نهاوند هم اصلاح طلب نبود، درست است از ناحیه آنها حمایت شد.

وی افزود: وی اظهار داشت: دشمنان قسم خورده کشور همواره در پی ضربه زدن به کشور هستند یا تحریم کردند یا جنگ به راه انداخته اند و یا با فتنه ها و توطئه ها و تشکیل داعش در پی نابودی انقلاب اسلامی بودند ولی با استقامت و مقاومت مردم همواره دشمنان ناامید شدند.

مغیثی با اشاره به سالروز قیام تاریخی مردم قم در ۱۹ دی گفت: این حرکت که من خودم هم در آن روز در قم بودم نقطه عطفی در تاریخ مبارزات انقلاب شد و بعد از به شهادت رسیدن تعدادی در این روز در چهلم شهدا در شهرهای دیگر مبارزات شدت گرفت و سرانجام به سقوط رژیم ستم شاهی منجر شد.

وی اظهار داشت: امروز دشمنان از هر راهی درصدد هستند تا نقشه های خود را در کشور اجرا کنند و می‌خواهند قدرت بازدارندگی ما را از بین ببرند بنابراین باید هوشیار باشیم.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به حوادث اخیر در آمریکا گفت: این حوادث نمونه ای از دموکراسی در کشورهای غربی بود و ادعای دروغ دفاع از حقوق بشر آنها را بیشتر نمایان کرد و آنها را در دنیا رسوا کرد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش