- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

شرکت سیمان نهاوند بیش از ۱۵۰ هزار تُن سیمان به مناطق سیل زده اهدا کرد

مهندس حسینی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، با ابراز خرسندی از حضور در کارخانه سیمان نهاوند اظهار داشت: اینکه در مجموعه سیمان نهاوند بیش از ۹۰ درصد مدیران و سرپرستان بومی منطقه هستند هم مایه‌ی خوشحالی و مباهات است و هم نشان دهنده‌ی افزایش توانمندی‌های پرسنل طی سال‌های گذشته است.

مدیرعامل شرکت سیمان تهران با تقدیر از زحمات مدیران فعلی و سابق شرکت سیمان نهاوند افزود: رشد و تعالی نیروهای امروز مرهون تلاش و پیگیری تمامی این مدیران بوده و این امر نوعی اطمینان خاطر برای ما ایجاد کرده است.

مهندس حسینی افزود: بر همین اساس است که مهندس فتاح ریاست محترم بنیاد مستضعفان قول تامین و اهداء سیمان مورد نیاز مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله سال‌های اخیر را می‌دهد و بیش از یک میلیون تُن سیمان اهدائی بنیاد مستضعفان در گروه سیمان تهران تامین می‌شود و سیمان نهاوند نیز با اهداء بیش از ۱۵۰ هزار تُن سیمان اهدائی، از فعال‌ترین شرکت‌های گروه بوده است.

مهندس حسینی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: برنامه‌ریزی جدی و بیش از پیش برای اجرای سرویس‌های نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه (PM) و حتی سیستم‌های مدیریتی کلان‌تر نظیر (TPM) و نظایر آن باید در دستور کار قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت سیمان تهران ، هدف‌گذاری برای عبور از بحران‌های پیش رو در سال مالی آتی را خواستار شد و تصریح کرد: شرکت سیمان نهاوند می‌بایست علیرغم وجود مشکلات عدیده مانند دشواری تامین قطعات، جابجایی پول، مشکلات حوزه‌ی حمل و نقل و … با ترسیم استراتژی درست و انجام برنامه‌ریزی، یک نهضت کاهش هزینه تولید را برای سال مالی آینده مد نظر داشته باشد.