سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 19508

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند، گفت: مجوز احداث مغازه های تجاری آموزش و پرورش توسط شهرداری به خاطر مشکلات بین آموزش و پروش و شهرداری سالهاست بلاتکلیف است که امیدواریم با قول مساعد رئیس شورای شهر و مجموعه شهرداری هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراد ناصری روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش نهاوند، اظهار کرد: با توجه به قول مساعد مدیران کل مخابرات و ارتباطات و فناوری اطلاعات استان انتظار داریم توسط اداره مخابرات شهرستان مشکل اجرای فیبر نوری در اداره آموزش و پرورش به زودی برطرف گردد.

ناصری در پایان تاکید کرد: ساختمان جدید نیمه کاره اداره آموزش و پرورش نهاوند در شهرک شهید حیدری به علت زیر بنای زیاد و طبقات مختلف با اعتبارات شهرستانی و استانی قابل ساخت و تکمیل نخواهد بود. برای برطرف شدن این امر و تامین اعتبارات ملی برای این پروژه طی هفته آینده با مدیرکل آموزش و پرورش استان و مسئولان ذیربط دیدار و گفتگو خواهیم کرد.

وی افزود: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته و تلاش مجموعه مدیریت آموزش و پرورش نهاوند به ویژه اقدامات ارزنده مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان این عنوان به دست آمده است که امیدواریم این روند همچنان تداوم داشته باشد.

فرماندار نهاوند بیان کرد: دستور کار و مصوبات شورای آموزش و پرورش مشکلاتی است که نیاز به پیگیری و همراهی مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان دارد به همین جهت اداره آموزش و پرورش باید پیگیر اجرای مصوبات این شورا از طریق دستگاه های ذیربط باشد و هر جا نیاز بود، ما از طریق استان پیگیر حل مشکلات و رفع موانع موجود هستیم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش