- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

مجوز احداث مغازه های تجاری آموزش و پرورش نهاوند سال ها بلاتکلیف مانده است

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراد ناصری روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش نهاوند، اظهار کرد: با توجه به قول مساعد مدیران کل مخابرات و ارتباطات و فناوری اطلاعات استان انتظار داریم توسط اداره مخابرات شهرستان مشکل اجرای فیبر نوری در اداره آموزش و پرورش به زودی برطرف گردد.

ناصری در پایان تاکید کرد: ساختمان جدید نیمه کاره اداره آموزش و پرورش نهاوند در شهرک شهید حیدری به علت زیر بنای زیاد و طبقات مختلف با اعتبارات شهرستانی و استانی قابل ساخت و تکمیل نخواهد بود. برای برطرف شدن این امر و تامین اعتبارات ملی برای این پروژه طی هفته آینده با مدیرکل آموزش و پرورش استان و مسئولان ذیربط دیدار و گفتگو خواهیم کرد.

وی افزود: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته و تلاش مجموعه مدیریت آموزش و پرورش نهاوند به ویژه اقدامات ارزنده مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان این عنوان به دست آمده است که امیدواریم این روند همچنان تداوم داشته باشد.

فرماندار نهاوند بیان کرد: دستور کار و مصوبات شورای آموزش و پرورش مشکلاتی است که نیاز به پیگیری و همراهی مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان دارد به همین جهت اداره آموزش و پرورش باید پیگیر اجرای مصوبات این شورا از طریق دستگاه های ذیربط باشد و هر جا نیاز بود، ما از طریق استان پیگیر حل مشکلات و رفع موانع موجود هستیم.