جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 19537

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاونهد گفت: به آمریکای بایدن دلخوش نکنیم چون سیاست همان سیاست دشمنی است و نباید فریب حرف های آنها را بخوریم چون آمریکای بایدن همان آمریکای ترامپ است.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند،حجت الاسلام  عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: رمز ماندگاری انقلاب همان رمز پیروزی است و برای ادامه مسیر انقلاب باید هوشیار باشیم و گوش به فرمان رهبر انقلاب باشیم.

وی با اشاره به رمز ماندگاری و پیروزی انقلاب اظهار داشت: وحدت و حضور مردم، نقش بی بدیل ولایت فقیه و هدایت های امام راحل و مقام معظم رهبری و فرهنگ دینی ما که مردم را به مقاوت در برابر ظلم دعوت می کند از مهمترین رموز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی است.

وی اظهار داشت: بیان دستاوردهای نظام از مهمترین مسائلی است که مسئولان باید توجه کنند و افق های دور دست انقلاب باید تدوین شود و گام دوم عملیاتی شود.

امام‌ جمعه نهاوند افزود: در این ۴۲ سال پیشرفت های زیادی کرده ایم و این موفقیت ها به برکت پیروزی انقلاب و این پیشرقت ها نتیجه حکومت دینی است.

وی در بخش دیگری از خطبه ها گفت: به آمریکای بایدن دلخوش نکنیم چون سیاست همان سیاست دشمنی است و نباید فریب حرف های آنها را بخوریم چون آمریکای بایدن همان آمریکای ترامپ است.

حجت الاسلام مغیثی اظهار داشت: اروپایی ها هم دنباله رو آمریکا هستند و منافع مشترک دارند و نباید فریب این شعارهای اروپایی ها را بخوریم چون آنها گوش به فرمان آمریکا هستند.

وی افزود: یک بار با آنها مذاکره کردیم و اگر قرار باشد دوباره مذاکره ای باشد مذاکره فقط در زمینه هسته ای خواهد بود و نه در زمینه موشک و نه در مورد نفوذ منطقه ای مذاکره‌ای نخواهیم داشت.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش