- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

آمریکای بایدن همان آمریکای ترامپ است

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند،حجت الاسلام  عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: رمز ماندگاری انقلاب همان رمز پیروزی است و برای ادامه مسیر انقلاب باید هوشیار باشیم و گوش به فرمان رهبر انقلاب باشیم.

وی با اشاره به رمز ماندگاری و پیروزی انقلاب اظهار داشت: وحدت و حضور مردم، نقش بی بدیل ولایت فقیه و هدایت های امام راحل و مقام معظم رهبری و فرهنگ دینی ما که مردم را به مقاوت در برابر ظلم دعوت می کند از مهمترین رموز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی است.

وی اظهار داشت: بیان دستاوردهای نظام از مهمترین مسائلی است که مسئولان باید توجه کنند و افق های دور دست انقلاب باید تدوین شود و گام دوم عملیاتی شود.

امام‌ جمعه نهاوند افزود: در این ۴۲ سال پیشرفت های زیادی کرده ایم و این موفقیت ها به برکت پیروزی انقلاب و این پیشرقت ها نتیجه حکومت دینی است.

وی در بخش دیگری از خطبه ها گفت: به آمریکای بایدن دلخوش نکنیم چون سیاست همان سیاست دشمنی است و نباید فریب حرف های آنها را بخوریم چون آمریکای بایدن همان آمریکای ترامپ است.

حجت الاسلام مغیثی اظهار داشت: اروپایی ها هم دنباله رو آمریکا هستند و منافع مشترک دارند و نباید فریب این شعارهای اروپایی ها را بخوریم چون آنها گوش به فرمان آمریکا هستند.

وی افزود: یک بار با آنها مذاکره کردیم و اگر قرار باشد دوباره مذاکره ای باشد مذاکره فقط در زمینه هسته ای خواهد بود و نه در زمینه موشک و نه در مورد نفوذ منطقه ای مذاکره‌ای نخواهیم داشت.