سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 19572

صدای نهاوند:
مدیر توزیع برق نهاوند از افتتاح ۱۸ پروژه و کلنگ‌زنی ۱۰ پروژه برق رسانی معادل ۱۳درصد پروژه های استان با اعتبار ۱۲/۹ میلیارد تومان هم‌زمان با دهه فجر در نهاوند خبر داد.

منصور ذاکری در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، از طلب ۱۶/۵ میلیارد تومانی این اداره از مشترکان نهاوندی خبر داد و گفت: نیمی زیادی از این طلب مربوط مشترکان خانگی و مابقی مربوط به ادارات و دستگاه‌های دولتی است.

 ذاکری با اشاره به بهره‌مندی ۱۰۰ درصدی جمعیت شهرستان نهاوند از نعمت برق، گفت: قبل از انقلاب فقط ۵ روستای نهاوند دارای برق بودند ولی امروز همه ی روستای شهرستان از شبکه توزیع برق پایدار بهره می برند و شهرستان دارای بیش از ۷۰ هزار مشترک برق است.

وی بابیان اینکه نهاوند ۱۰ درصد از برق تولیدی در استان همدان را مصرف می‌کند، گفت: میزان مطالبات اداره برق شهرستان نهاوند از مشترکان خانگی، تجاری، صنعتی، کشاورزی، ادارات و دستگاه‌های دولتی ۱۶/۵ میلیارد تومان است.

مدیریت توزیع برق نهاوند با بیان اینکه حدود ۵۰ درصد این مطالبات از دستگاه‌ها و ادارات دولتی است، گفت: افزایش پایداری و قابلیت اطمینان از شبکه‌ها و کیفیت برق تحویلی به مشترکان، توجه جدی به نگهداری و بهره‌برداری از تأسیسات، مدیریت مصرف برای استمرار جریان برق و جلوگیری از خاموشی و رضایتمندی مشترکان نیازمند تعامل و همکاری مردم و ادارات دولتی شهرستان نهاوند در راستای پرداخت مطالبات معوق است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ۵۰ درصد برق مصرفی نهاوند مربوط به بخش کشاورزی است، گفت: اداره برق شهرستان نهاوند در راستای کاهش مصرف برق در اوج بار تفاهم‌نامه‌هایی با کشاورزان صاحب چاه عمیق و نیمه عمیق امضا می‌کند.

ذاکری بیان کرد: در این تفاهم‌نامه با توجه به توافق با کشاورزان، اداره برق متعهد می‌شود به ازای عدم مصرف کشاورزان در ۴ ساعت اوج بار یعنی از ساعت ۸ تا ۱۲ شب در ۲۰ ساعت مابقی به‌صورت رایگان از برق برای استفاده چاه کشاورزی بهره‌مند شوند.

وی ساخت و ساز درحریم شبکه های برق بویژه در مناطق روستایی ، مقابله و برخورد با انشعابات غیر مجاز و مدیریت مصرف برق را از مهمترین مشکلات و دغدغه های این مدیریت برشمرد و گفت : برای کاهش این مشکلات به مشارکت مردم و فرهنگ سازی رسانه ها نیاز است.

مدیریت توزیع برق نهاوند از سومین مرحله اجرای فاز پروژه تامین روشنایی فضای داخلی سراب گیان (منطقه ۱۲ چنار) ، همچنین روشنایی سایت سراب فارسبان و گاماسیاب توسط این اداره خبر داد. وی همچنین از راه اندازی نیروگاه خورشیدی ۱۰مگاواتی در بخش خزل خبر داد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش