- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

کمبود روغن در نهاوند نداریم/میوه شب عید تنظیم بازار از ۲۰اسفند توزیع می شود

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، نقی کاکاوند در جمع خبرنگاران گفت: روزانه ۷تا ۱۰تن روغن برای واحدهای صنفی بصورت سیار(از کارخانه) و معرفی نامه های صنعت معدن انجام شده است و کارخانه کشت و صنعت خزل در آستانه راه اندازی خط تولید روغن جامد است که با فعالیت این واحد کمبود روغن بازار تنظیم خواهد شد.

 کاکاوند افزود: برخی واحدهای تولیدی اقدام به فروش اجباری محصولات دیگر به همراه تولیدات خود می کنند که بر اساس گزارش های رسیده و با توجه به اینکه واحد تولیدکننده این محصولات در استان مستقر نیست، با ارائه گزارش به استان،از طریق استان برخورد لازم انجام خواهدشد.

وی بیان کرد: ۴شکایت از واحدهای تولیدی اینچنینی عنوان شده است که همگی تولید کننده روغن و در خارج از استان مستقر هستند.

رئیس صنعت معدن و تجارت نهاوند درباره قیمت گذاری گوشت در شهرستان هم گفت: روزانه از میدان دام قیمت گذاری گوشت اعلام می شود در حال حاضر گوشت دام سبک ۱۱۸هزار تومان دام سنگین ۱۰۰هزار تومان است.

کاکاوند اظهار کرد: ۲۰۰تن سهمیه ی شکر شب عید با افزایش قیمت ۱۱هزار و ۵۰۰ با قیمت مصوب برای اسفندماه اعلام شده است.

کاکاوند ادامه داد، دربحث نظارت بر بازار شب عید هم با کمک دستگاههای متولی، اقدام به گشت های مشترک ،بازرسی ها واز ۲۵بهمن تا ۱۵فروردین ۱۴۰۰ در تیم های چند نفره انجام خواهد شد.

وی گفت:در تامین مرغ ، فعال نبودن ۲کشتارگاه مرغ در شهرستان موثر است، در حال حاضر تقریبا فصل جوجه ریزی آغاز و برای شب عید عرضه خواهند داشت.