- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

تجلیل از اقدامات شرکت سیمان نهاوند در حوزه‌ی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

به گزارش صدای نهاوند،شرکت سیمان نهاوند طی یک سال گذشته اقدامات متعددی در حوزه‌ی پیشگیری از انتشار و همه‎‌گیری ویروس کرونا انجام داده که ماحصل آن، ثبت کمترین میزان ابتلا در سطح کارخانه علیرغم حضور کارکنان و متوقف نشدن چرخه‌ی تولید بوده است.

لازم به ذکر است؛ با شیوع ویروس کرونا و ضرورت عمل به پروتکل‌های اعلام شده از سوی مراکز بهداشتی داخلی و خارجی، این مهم از همان ابتدا در دستور کار مدیریت و کارکنان شرکت سیمان نهاوند قرار گرفت.

تشکیل ستاد کرونا و برگزاری جلسات منظم آن از اسفندماه سال گذشته، تاکید بر آموزش کارکنان و خانواده‌های آنان از طریق شبکه‌های ارتباطی موجود، کنترل روزانه‌ی کارکنان با انجام تب‌سنجی، ارائه‌ی روزانه ماسک و همچنین توزیع سایر اقلام مانند مایع ضدعفونی دست و … بخشی از اقدامات صورت گرفته در مجموعه سیمان نهاوند می‌باشد.

همچنین در راستای حُسن همجواری و پیرو تاکیدات ریاست محترم بنیاد مستضعفان در خصوص عملِ شرکت‌های تابعه به مسئولیت‌های اجتماعی خود، چندین نوبت توزیع اقلام بهداشتی نظیر ماسک، دست‌کش یکبار مصرف، مایع ضد عفونی کننده دست و بروشورهای آموزشی در روستاهای پیرامون کارخانه توزیع شده است.

لازم به ذکر است پیش از این نیز از سوی معاون بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت استان همدان از تلاش‌های مهندس فرونچی مدیرعامل شرکت سیمان نهاوند در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا با اهداء لوح سپاس، تجلیل به عمل آمده است.