- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

قدرت‌نمایی و انتشار تصاویر رعب‌آور با سلاح و یا فروش و تبلیغ مواد مخدر در فضای مجازی جرم است

عباس آزاد بخت در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: قدرت نمایی با سلاح گرم و سرد در فضای مجازی جرم است که برابر قانون با افرادی که در فضای مجازی نسبت به ایجاد رعب و وحشت اقدام می کنند، برخورد خواهد شد.

آزاد بخت گفت: افردی که با تهیه و انتشار تصاویر و کلیپ های مختلف شخصی به منظورخود نمایی و نحوه استفاده از سلام های گرم و سرد اقدام به قدرت نمایی می کنند و باعث ترویج خشونت و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم و کاربران فضای مجازی می شوند توسط پلیس فتا و اطلاعات  شناسایی و دستگیر می شوند.

وی در مورد تغییر مسیر فروش مواد مخدر از دنیای واقعی به فضای مجازی به خصوص در شبکه های اجتماعی گفت: امروزه خرید و فروش مواد مخدر از دنیای واقعی به فضای مجازی کشیده شده است و برخی از افراد از فضای مجازی بعنوان، بازاری برای فروش مواد مخدر و تبلیغ آن استفاده می کنند که این افراد نیز پس از شناسایی توسط پلیس فتا و اطلاعات دستگیر و برابر قانون با انان برخورد می شود.

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند با بیان این مطلب که تا کنون ۴۰ پرونده برای افرادی که در فضای مجازی از تصاویر و فیلم های رعب آور با سلاح و یا تبلیغ و فروش انواع مواد مخدر می کنند تشکیل شده است از ازهم‌وطنان خواست در صورت مشاهده صفحات این افراد موارد را به پلیس فتا یا اطلاعات گزارش کنند.

عباس آزاد بخت گفت: خرید و فروش سلاح و مهمات، قدرت‌نمایی و انتشار تصاویر رعب‌آور با سلاح وخرید و فروش یا تبلیغ مواد مخدر برابر قانون مجازات های اسلامی جرایم یارانه ای در فضای مجازی جرم بوده و دستگاه قضایی با همکاری ضابطین خود با رصد و پایش مستمر این فضا با اعمال غیرقانونی و هنجارشکنی‌ها در این فضا، با قاطعیت برابر قانون رفتار خواهد کرد.