خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

  • کد خبر : 19711

جانشین انتظامی نهاوند:

دستگیری سارقان خانوادگی در نهاوند

صدای نهاوند:
جانشین انتظامی نهاوند از دستگیری ۶ سارق که به صورت دسته جمعی و خانوادگی از مغازه های سطح شهر اقدام به سرقت می‌کردند خبر داد.

سرهنگ ذبیح الله درویشی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: در پی اعلام چند خبر مشابه از سوی مغازه داران سطح شهر نهاوند مبنی بر اینکه یک خانواده غیر بومی با مراجعه به مغازه هاازغفلت فروشنده‌ها سوء استفاده و اجناسی را به سرقت برده‌اند گشت های ویژه مبارزه با سرقت فعال و موضوع را با حساسیت در دستور کار قرار دادند.

وی افزود در این راستا تیم تجسس کلانتری ۱۲ شهرستان با استفاده از امکانات سازمانی و بکارگیری شگردهای پلیسی ۶ سارق را حین سرقت از یکی از مغازه های سطح شهر دستگیر و دو دستگاه خودروی سواری آنان نیز توقیف و مقادیر زیادی اجناس مختلف از جمله آجیل و خشکبار ،برنج ،انواع البسه مردانه و زنانه و…… از این خودروها کشف شد.

سرهنگ درویشی تصریح کرد: در بازجویی های فنی صورت گرفته از سارقان مشخص شد آنان به صورت دسته جمعی و خانوادگی و با قیافه های موجه وارد مغازه‌های شلوغ شده و پس از سرگرم کردن فروشنده توسط یکی از سارقان مابقی آن اقدام به سرقت کرده و از محل متواری شدند که در این راستا تعدادی از مالباختگان شناسایی و اقدامات قانونی همچنین بازجویی های فنی در این خصوص ادامه دارد.

جانشین انتظامی شهرستان نهاوند در پایان با اشاره به اینکه سارقان دستگیر شده غیربومی و اهل یکی از استانهای همجوار میباشند گفت:اصناف و مغازه داران محترمی که در چند روز گذشته واحد صنفی آنان به این شکل مورد سرقت قرار گرفته است می توانند جهت پیگیری موضوع به کلانتری ۱۲ شهرستان مراجعه کنند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش