- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

عملکرد دولت در حوزه اقتصادی و معیشت مردم مناسب نبود

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، علیرضا شهبازی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان نهاوند، اظهار کرد: نمایندگان مجلس در بودجه ی ۱۴۰۰ اصلاحاتی را انجام دادند تا وضعیت اقتصادی کشور و ملت شرایط بهتری پیدا کند.

شهبازی گفت: مجلس ۱۷مورد از موارد بودجه را نپذیرفت و به دولت برگشت داد و دولت هم پس از بررسی، اصلاح و به مجلس تحویل داد که پس از بررسی تایید و تصویب شد.

وی ادامه داد: عملکرد دولت با توجه به صف های مرغ و تخم مرغ و روغن و…جالب نبود و امیدواریم، بهبود معیشت مردم و تولید در کشور با توجه به رهنمودها و فرمایشات رهبری و نامگذاری سال در جهش تولید و توجه به تولید وضعیت خوبی را شاهد باشیم‌.

نماینده مردم نهاوند، افزود: عملیات اجرایی سدگرین نهاوند از چهارشنبه هفته جاری با تزریق بودجه با شتاب بیشتری پیش خواهد رفت.

وی گفت: این پروژه پس از واریز نخستین قسط بانک از طریق کنسرسیوم بانک ها پس از یک مدت وقفه ،مجدد آغازبکار خواهد کرد.

شهبازی گفت ؛اگر با اعتبار ملی و استانی اتکا می شد تا ۱۰۰سال دیگر هم این پروژه به اتمام نمی رسید

نماینده مردم نهاوند در مجلس اعتبار ساماندهی محور کنگاور ،محور آورزمان و برای حوزه آموزش عالی و دانشگاهها هم در شهرستان را چندین برابر افزایش داده ایم.

وی بیان کرد: عملیات اجرای مجتمع پتروشیمی نهاوند امسال آغاز خواهد شد. و عملیات اجرایی احداث کارخانه ی ام دی اف و نئوپان هم در سال جاری شروع بکار خواهد کرد.