سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 19782

صدای نهاوند:
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند، گفت: میهمانان و مسافران نوروزی نهاوند را ترک کنند، اوضاع کرونا در نهاوند قرمز و نگران کننده است.

دکتر سیامک دانشور در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، گفت: قرمز شدن وضعیت نهاوند نتیجه بی اهمیتی مردم به پروتکل های بهداشتی وعدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

 دکتر دانشور گفت: متاسفانه ازدحام جمعیت در مکان ها و مراکز خرید، شلوغی خیابان های نهاوند از جمله قیصریه، حضور مردم در مراسمات ختم و عروسی، ورود بی رویه میهمانان و مسافران نوروزی به شهرستان و عادی کردن شرایط توسط مردم و سهل انگاری از مهمترین دلایل قرمز شدن وضعیت نهاوند است.

وی بیان کرد: در حال حاضر وضعیت نهاوند قرمز(پرخطر) است و هر دو بیمارستان نهاوند مملو از بیماران کرونایی است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند با بیان اینکه هر گونه تجمع، برگزاری مراسم عروسی و ختم در شهرستان تا اطلاع ثانوی برابر قانون ممنوع است، گفت: مسافران و میهمانان نوروزی اگر برای حفظ جان و سلامتی عزیزانشان ارزش و احترام قائلند هر چه سریعتر نهاوند را ترک کنند.

دکتر سیامک دانشور افزود: تمام مشاغل صنفی گروه های ۲،۳،۴ از روز پنج شنبه ۱۲ فروردین تعطیل می باشند و فقط گروه شغلی یک مجاز به فعالیت هستند.

وی گفت: همچنین تمام ورودی های نهاوند از روز پنج شنبه ۱۲ فروردین مسدود و ورود هر گونه خودرو پلاک غیر بومی به نهاوند ممنوع است و در صورت مشاهده طبق قانون یک میلیون تومان جریمه می شوند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش