- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

میهمانان و مسافران نوروزی نهاوند را ترک کنند/اوضاع کرونا قرمز و نگران کننده است

دکتر سیامک دانشور در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، گفت: قرمز شدن وضعیت نهاوند نتیجه بی اهمیتی مردم به پروتکل های بهداشتی وعدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

 دکتر دانشور گفت: متاسفانه ازدحام جمعیت در مکان ها و مراکز خرید، شلوغی خیابان های نهاوند از جمله قیصریه، حضور مردم در مراسمات ختم و عروسی، ورود بی رویه میهمانان و مسافران نوروزی به شهرستان و عادی کردن شرایط توسط مردم و سهل انگاری از مهمترین دلایل قرمز شدن وضعیت نهاوند است.

وی بیان کرد: در حال حاضر وضعیت نهاوند قرمز(پرخطر) است و هر دو بیمارستان نهاوند مملو از بیماران کرونایی است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند با بیان اینکه هر گونه تجمع، برگزاری مراسم عروسی و ختم در شهرستان تا اطلاع ثانوی برابر قانون ممنوع است، گفت: مسافران و میهمانان نوروزی اگر برای حفظ جان و سلامتی عزیزانشان ارزش و احترام قائلند هر چه سریعتر نهاوند را ترک کنند.

دکتر سیامک دانشور افزود: تمام مشاغل صنفی گروه های ۲،۳،۴ از روز پنج شنبه ۱۲ فروردین تعطیل می باشند و فقط گروه شغلی یک مجاز به فعالیت هستند.

وی گفت: همچنین تمام ورودی های نهاوند از روز پنج شنبه ۱۲ فروردین مسدود و ورود هر گونه خودرو پلاک غیر بومی به نهاوند ممنوع است و در صورت مشاهده طبق قانون یک میلیون تومان جریمه می شوند.