جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 19826

صدای نهاوند:
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند، گفت: تا این لحظه هیچ روند بهبودی و بهتر شدنی در وضعیت کرونایی شهرستان نهاوند وجود نداشته است و در همان شرایط بحرانی هفته های گذشته قرار داریم.

دکتر سیامک دانشور در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، گفت: در حال حاضر و با توجه به شرایط موجود کمبود تخت برای بستری بیماران کرونایی نداریم و کادر درمان با فداکاری و تلاش بصورت شبانه روزی آماده خدمت به بیماران کرونایی است.

وی ادامه داد: ۸ بخش در دو بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص یافته است و بیماران کرونایی که شرایط خوبی ندارند در دو بیمارستان نهاوند بستری می شوند و اگر بعداز چند روز شرایط آنها رو به بهبودباشد، آنها را مرخص می کنیم و در صورت نیاز به داروهایی که در بیمارستان برای درمان آنها تجویز شده است می توانند بصورت روزانه به عنوان بیمار سرپایی به بخش کلینیک تنفسی بیمارستان مراجعه و پس از معاینه توسط پزشک متخصص داروی مورد نیاز خود را به عنوان بیمار بستری موقت تحویل بگیرند.

دکتر دانشور در ادامه از مردم خواست شرایط بحرانی نهاوند را باور کنند و همچنان از تجمع، شب نشینی، میهمانی و حضور بی مورد در خیابان ها خودداری کنند و پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک را بصورت جدی رعایت کنند.

وی افزود کادر درمان تمام قد با فداکاری، تلاش و از خود گذشتگی برای حفظ جان و سلامتی مردم در خط مقدم مبارزه با این بیماری مرگبار با تمام ظرفیت و امکانات موجود قرار دارند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند بیان کرد: مردم به محض دیدن وجود علائم اولیه بیماری به پزشک مراجعه کنند و در صورت داشتن تنگی نفس حتما به بیمارستان ها مراجعه کنند.

وی افزود: اگر مردم در همان روزهای اولیه مشاهد علائم این بیماری به پزشک مراجعه کنند می توانند از مرحله دوم که مراجعه به بیمارستان و بستری شدن است جلوگیری کنند.

دکتر دانشور به مردم هشدار داد از هر گونه خوددرمانی خودداری کنند و به توصیه افراد غیر از پزشک برای درمان کرونا گوش ندهند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش