- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

نهاوند همچنان در وضعیت قرمز و حاد کرونای است/سیر نزولی بستری بیماران

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراد ناصری روز یک شنبه در جلسه فوق العاده ستاد استانی مقابله با کرونای شهرستان نهاوند، اظهار کرد: همراهی مردم شریف نهاوند، کسبه، اصناف و بازاریان، سپاه و نیروهای بسیج با ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان عالی و ستودنی است و این همراهی موجب شد میزان بستری بیماران کرونایی در نهاوند سیر نزولی داشته باشد و این روند باید همچنان تا تغییر رنگ نهاوند و رسیدن به شرایط ثبات ادامه یابد.

ناصری ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی مجموعه مدیران دستگاه های اجرایی و همراهی خوب اصحاب رسانه وتیم های بازرسی قرارگاه زیستی، بسیج و گروه‌های جهادی، ستاد صیانت از حقوق شهروندی، اصناف و بازار و بسیج و نیروی انتظامی و بازرسین نامحسوس در این چهار مجموعه سنگ تمام گذاشتند که این اهتمام و نظارت و بازرسی شبانه روزی آنها نتیجه بخش بود.

وی افزود: صدور جریمه‌ها در این شهرستان نشان از تلاش مجدانه نیروی انتظامی و برخورد قاطعانه پلیس با متخلفان و افراد بی توجه به محدودیت های تردد و همچنین حسن نظارت پلیس بر اعمال محدودیت های کرونا است.

فرماندار نهاوند، گفت: تلاش مجموعه کادر بهداشت و درمان و مرکز بهداشت در طرح شهید سلیمانی و فعالیت مراکز ۱۶ ساعته قابل تقدیر است.

مراد ناصری بیان کرد: ادارات طبق دستورالعمل ستاد کرونا در رعایت موارد بهداشتی و حضور کارمندان بصورت دورکاری اهتمام بیشتری بورزند.

ناصری تاکید کرد: امور مالیاتی از کسبه هایی که در زمان اعمال محدودیت ها مشمول تعطیلی شده اند، نباید مالیات بر درآمد بگیرد و ضدعفونی معابر و خیابانها و ناوگان حمل و نقل عمومی و همچنین نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در ناوگان عمومی باید تشدید شود.

وی گفت: با برگزاری هرگونه مراسم و تجمع ها و افراد بی توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی برخورد جدی می شود.