- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

راهیابی ۱۴ دانش آموز نهاوندی به مرحله دوم المپیادهای علمی کشور

محمد حسین دارایی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: در مرحله اول المپیادهای علمی دانش‌آموزی کشور که در ۱۳ رشته برگزار شد، ۱۴ دانش آموز از شهرستان نهاوند موفق شدند به مرحله دوم این المپیاد راه پیدا کنند.

دارایی گفت: از دبیرستان سمپاد فرزانگان، دانش‌آموزان هستی آسمانه در رشته زیست شناسی و رشته ادبی، کیانا صالحی در رشته نجوم و اختر فیزیک، ثمین بیات و نازنین زهرا سیاوشی در رشته شیمی و دنا کیانی در رشته ریاضی به مرحله دوم کشوری راه پیدا کرده اند.

وی با اشاره به اینکه از دبیرستان نمونه‌دولتی نیک اندیشان، دانش‌آموزان فاطمه صالح، مریم حبیبی و فاطمه کیانی در رشته ادبی به مرحله دوم راه یافته اند، افزود: از آموزشگاه سمپاد علامه حلی نیز دانش‌آموزان، علی سوری و سبحان صالحی در رشته زیست شناسی، محمدرضا ابوالفتحی در رشته ریاضی و رشته ادبی و امیررضا علیمرادیان در رشته ریاضی به مرحله دوم کشوری راه یافته اند.

وی ادامه داد: همچنین از دبیرستان نمونه دولتی امام علی(ع) دانش‌آموز، حسین دکامین در رشته علوم زمین و از دبیرستان شاهد فاطمه الزهرا دانش‌آموز، عسل پیرهادی در رشته شیمی موفق به راهیابی به مرحله دوم کشوری شده اند.