جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 19876

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند، گفت: اظهارات وزیر امور خارجه ایران در فایل صوتی منتشر شده؛مایه تعجب و تأسف است.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: علت و ریشه بروز مسائلی همچون صحبت های وزیر امور خارجه ایران این است که گاهی مسئول و غیر مسئول جایگاه خود را اشتباه تصور می کند.

مغیثی گفت: وزارت امور خارجه مجری سیاست های نظام است است نه سیاستگذار و سیاست خارجه ایران را مقام معظم رهبری، شورای امنیت کشور، مسئولین بالا دستی و قوای سه گانه مشخص می کنند.

وی افزود: آمریکا از نفوذ ایران در شرق، غرب آسیا و مرحله ی خاورمیانه به شدت ناراحت است و متاسفانه سخنان ظریف، همان حرف و خواسته آنها را زده، که چرا سردار شهید حاج قاسم سلیمانی چنین کرده و  چرا سپاه قدس چنین کرده است.

امام جمعه نهاوند، بیان کرد: شهدا و سپاه قدس جزء ابزار قدرت و توانمندی جمهوری اسلامی در مقابله با نفوذ دشمن و سلطه ی دشمن در منطقه است و ما هم مثل مقام معظم رهبری از سخنان محمد جواد ظریف تأسف خوردیم.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی گفت: ما باید منتظر بررسی و انتشار فایل صوتی سخنان وزیر امور خارجه توسط دستگاه قضایی، دولت و  شورای امنیت ملی باشیم تا هرتصمیمی گرفتند، ما هم بپذیریم.

مغیثی گفت: اما نکته مهم این است که این اظهارات نباید به وحدت جامعه و انسجام جامعه و یکپارچگی مردم برای استقبال از انتخابات و حضور پر شور مردم ضربه ای وارد کند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش