- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

امتحانات حضوری پایه‌های نهم و دوازدهم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در نهاوند برگزار خواهد شد

 محمدحسین دارایی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، با اشاره به تصمیم ستاد ملی کرونا در رابطه با برگزاری حضوری امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم، گفت: با توجه به تاثیر ۳۰ درصدی معدل کتبی نهایی پایه دوازدهم در کنکور سراسری و اهمیت نمرات پایه نهم در هدایت تحصیلی و انتخاب رشته دانش‌آموزان، امتحانات نهایی پایه دوازدهم به صورت هماهنگ کشوری و امتحانات پایه نهم به صورت هماهنگ استانی و حضوری برگزار خواهند شد.

وی اظهار داشت: با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و طبق شیوه‌نامه ابلاغی، پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی در حوزه های برگزاری آزمون به صورت کامل رعایت و بعد از برگزاری هر آزمون، محل برگزاری با استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده، گندزدایی خواهد شد.

مدیر آموزش وپرورش نهاوند خاطرنشان کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم در شهرستان نهاوند در ۹ حوزه امتحانی (۵ حوزه پسران و ۴ حوزه دختران) برگزار می‌گردند و دانش‌آموزان می‌توانند از صبح روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه، با مراجعه به آموزشگاه مربوطه، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

گفتنی است امتحانات نوبت دوم دانش‌آموزان از ۲۷ اردیبهشت‌ماه الی ۲۴ خردادماه برگزار خواهند شد و به جز پایه های نهم و دوازدهم، امتحانات سایر پایه‌ها به صورت غیرحضوری و در بستر شبکه شاد برگزار می‌گردند.