- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

شرکت سیمان نهاوند در مسیر توسعه‌ی پایدار قرار دارد

به گزارش صدای نهاوند، در جلسه‌ای که با حضور شهبازی نماینده‌ی مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، فرونچی مدیرعامل شرکت سیمان نهاوند و مدیران و سرپرستان بخش‌های مختلف کارخانه برگزار شد، روند فعالیت این شرکت مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

نماینده مردم نهاوند، در این جلسه گفت: شرکت سیمان نهاوند پس از پشت سر گذاشتن یک دوره‌ی نسبتا طولانی و داشتن مشکلات عدیده، امروز با تلاش و همّت کارکنان خود در مسیر پیشرفت و توسعه قرار داشته و یکی از شرکت‌های موفق هُلدینگ کاوه پارس و بنیاد مستضعفان می‌باشد.

علیرضا شهبازی بیان کرد: طی ماه‌های گذشته جلساتی با مدیرعامل هُلدینگ کاوه پارس و مدیرعامل سیمان تهران برگزار شده و طی آن برخی طرح‌های توسعه‌ای شامل راه‌اندازی “خط دوم تولید” کارخانه، طرح”تولید جِرم‌های نسوز از دولومیت” و همچنین طرح “تولید آهک هیدراته و میکرونیزه” مورد بررسی قرار گرفته است.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در کارخانه سیمان نهاوند و تقدیر از زحمات مجموعه مدیریتی و کارکنان، اظهار داشت: همواره در جریان فعالیت‌های شما، مشکلات پیش روی تولید و مسائل مرتبط با صنعت سیمان بوده‌ام.

 شهبازی مشکلات موجود را جزء طبیعت حوزه‌ی صنعت و شرایط خاص کشور دانستند و افزودند: من نیز ضمن بکارگیری تمامی ظرفیت‌های منطقه‌ای و ملّی، در راستای تحقق این برنامه‌ها تلاش خواهم کرد زیرا شرکت سیمان نهاوند پتانسیل و ظرفیت توسعه و پیشرفت را دارا می‌باشد.

 گفتنی است در پایان نماینده مردم نهاوند از بخش‌های مختلف خط تولید نظیر سنگ‌شکن، آسیاب‌مواد، واحد کنترل کیفی، اتاق کنترل و همچنین واحد بارگیری کارخانه سیمان نهاوند بازدید کرد.