- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نهاوند

سرهنگ “احمد ساکی” در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، بیان داشت: ماموران انتظامی با در نظر گرفتن اولویت های شاخص در حوزه انواع جرایم و آسیب های اجتماعی و با هدف افزایش سطح احساس امنیت عمومی و به منظور پیشگیری از جرایم و برخورد قانونی با معدود هنجار شکنان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با بهره گیری از توان و ظرفیت سازمانی در سطح شهرستان نهاوند اجرایی کردند.

 این مقام انتظامی در ادامه افزود: در این طرح انتظامی همچون دیگر طرح های عملیاتی و اجرایی و مراحل قبلی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی موضوع اشرافیت اطلاعاتی و کشف علمی جرم با تکیه بر توان و ظرفیت های موجود در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 وی در ادامه با مثبت ارزیابی کردن سطح کیفی طرح اجرا شده در خصوص نتایج این طرح تصریح کرد: از مهمترین نتایج این طرح می توان دستگیری ۱۰نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر،۳نفر سارق،۱۱ نفر جلبی،۲نفرسایر جرائم وکشف ۶دستگاه موتورسیکلت سرقتی،۳فقره سرقت سیم برق، یک فقره سرقت طیور و مقادیری مواد مخدر را نام برد.

 فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان این خبر از شهروندان محترم درخواست کرد : هرگونه موارد مشکوک در حوزه های مختلف جرم را از طریق شماره تماس۱۱۰با پلیس در میان بگذارند.