- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

هرکس طرفدار انقلاب و دین و کشور است باید در انتخابات شرکت کند

به گزارش صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: باید با انتخاب افرادی اصلح و انقلابی مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشیم تا بار دیگر دشمنان انقلاب ناامید شوند. 

مغیثی افزود: امام راحل فرمودند که اگر کسی شورای نگهبان را رد کند مفسد است که این موضوع نشان دهنده اهمیت این شورا است.

وی اظهار داشت: دشمن به بهانه انتخابات در صدد ایجاد اختلاف و تفرقه بین ستادها و کاندیداها و افراد است و باید مراقب باشیم.

امام جمعه نهاوند افزود: علاج دردهای جامعه تصویب قانون عادلانه و اجرای آن است چون اگر یک مجلس خوب داشته باشیم و قوانین به نفع مردم تصویب کند و دولت جوان و انقلابی داشته باشیم کارهای بسیار بزرگی انجام می شود و مردم امیدوارتر می شوند.

وی ادامه داد: دشمن نمی خواهد مجلس قوی و دولت انقلابی داشته باشیم و نمی خواهند قوای مختلف با هم تعامل داشته باشند.

حجت الاسلام مغیثی افزود: هرکس طرفدار انقلاب و دین و کشور است باید در انتخابات شرکت کند چون انتخابات مظهر اقتدار کشور است.

وی بیان داشت: امروز ایران اسلامی در دنیا قدرتمند و با اقتدار است و دشمنان این را نمی خواهند و درصدد طراحی های شوم هستند.

امام جمعه نهاوند افزود: دشمن ضرب خورده است و در حال برنامه ریزی و درصدد ضربه زدن به انقلاب است و هرکاری برای کم رنگ کردن انتخابات انجام می دهند تا مردم را ناامید کنند.

وی با اشاره به شروع تبلیغات کاندیداهای انتخابات بیان داشت: تفرقه ایجاد کردن و دشمنی هدف استکبار جهانی است و باید انتخابات رقابتی برای خدمت بیشتر به مردم باشد.