- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

آموزش وپرورش نهاوند نقش بسیار مهمی در پیشگیری و شیوع بیماری کرونا داشت

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراد ناصری در جلسه آموزش و پرورش شهرستان نهاوند گفت: درست است که آموزش مجازی هیچ وقت نمی‌تواند جایگزین کاملی برای تعلیم و تربیت حضوری دانش آموزان باشد؛ اما با توجه به شرایط به وجود آمده، کار معلمان نیز چندین برابر شد و با کمک و همراهی خانواده ها درس و تحصیل دانش‌آموزان هیچ وقت متوقف نشد.

رئیس شورای آموزش وپرورش خاطرنشان کرد: برای اینکه وارد پیک پنجم کرونا نشویم، باید همواره با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی شرایطی را فراهم کنیم تا در چند ماه آینده شاهد پایان کرونا باشیم.

فرماندار نهاوند اجرای مطلوب پروژه مهر را مهمترین ماموریت آموزش وپرورش در طول تابستان دانست و تاکید کرد: در راستای اجرای مطلوب پروژه مهر و آمادگی کامل مدارس برای آغاز مهری پر شور و نشاط، لازم است سایر دستگاه ها با استفاده از ظرفیت های خود به آموزش وپرورش کمک کنند.

ناصری در پایان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ۲۸ خردادماه، گفت: ما انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را پیش رو داریم و انتظار داریم آموزش وپرورش نیز با استفاده از ظرفیت های خوبی که در اختیار دارد، با ترغیب جامعه هدف خود، باعث ایجاد شور و نشاط هرچه بیشتر در انتخابات شود.