- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

دستگیری سارق داخل خودرو با ۱۱ فقره سرقت در نهاوند

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، سرهنگ “احمد ساکی”، در تشریح این خبر بیان داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان نهاوند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی، یک سارق را در این خصوص که دارای سابقه کیفری بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، وی را دستگیر کردند.

 سرهنگ ساکی خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات به عمل آمده و با توجه به مستندات و شواهد موجود به ۱۱ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو و باتری در سطح شهر نهاوند با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کرد که تلاش برای دستگیری همدستان متهم و خریدار اموال مسروقه ادامه دارد.

 فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان با تاکید مجدد بر برخورد قاطع دستگاه انتظامی و قضائی با مجرمان، گفت: رعایت نکات ایمنی و توجه به توصیه ها و هشدارهای پلیسی، عاملی مهم در پیشگیری از سرقت هاست لذا از شهروندان تقاضا داریم همواره رعایت این نکات را جهت حفظ اموال خود مد نظر قرار داده و کار پیشگیری را که مقدم بر دیگر اقدامات بوده و باعث مصونیت اشخاص و اموال می باشد را در اولویت قرار دهند.