سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 20021

صدای نهاوند:
رئیس مرکز بهداشت شهرستان نهاوند گفت: از ابتدای شروع طرح واکسیناسیون کرونا بیش از ۱۰ هزار دز واکسن در نهاوند تزریق شده است.

به گزارش صدای نهاوند علی‌احسان خویشوند اظهار کرد: از ابتدای شروح طرح واکسیناسیون کرونا برای گروه‌های هدف، برای بیش از ۱۰ هزار نفر از گروه‌های سنی اعلام شده در مرحله اول واکسن تزریق شده است.

وی افزود: به منظور اجرای طرح واکسیناسیون گروه‌های سنی اعلام شده ۱۱ مرکز شامل چهار مرکز در سطح شهر نهاوند و هفت مرکز نیز در مراکز بخش‌ها و مناطق روستاهای بزرگ ایجاد شد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان نهاوند گفت: تاکنون علاوه بر اجرای واکسیناسیون برای گروه‌های سنی ۷۵ و ۸۰ سال به بالا حدود ۶۵ درصد گروه سنی ۷۰ سال به بالا نیز از این خدمات برخوردار شده‌اند.

وی افزود: خوشبختانه تا کنون فاز اول واکسیناسیون برای اکثر افراد واجد شرایط اجرا شده است، البته در حال حاضر به دلیل نبود واکسن کار واکسیناسیون متوقف شده که آمادگی داریم به محض دریافت واکسن ادامه طرح را انجام دهیم.

خویشوند با بیان اینکه در صورت دریافت واکسن، کار واکسیناسیون برای افرادی که تاریخ اجرای مرحله دوم آنها فرا رسیده اجرا خواهد شد گفت: افرادی که تا کنون دز اول واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند به محض دریافت سهمیه شهرستان کار تزریق دوز دوم واکسن از طریق ارسال پیامک برای آنها اجرا خواهد شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش