- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

افتتاحیه بام نهاوند که با حضور جمعیت زیادی از مردم برگزار شد، جرم محسوب می‌شود

به گزارش صدای نهاوند، عباس آزادبخت اظهار کرد: ما مکلف به اجرای قانون هستیم و مصوبات ستاد ملی، استانی و شهرستانی کرونا جزو قوانین بوده و لازم الاجرا است.

وی افزود: در قانون مجازات اسلامی صراحتاً تهدید علیه بهداشت عمومی جرم تلقی شده است و از آن جایی که کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند معتقدند هرگونه اجتماعی، بدون رعایت پروتکل‌ها تهدید علیه جان مردم است، با توجه به مراسم افتتاحیه بام نهاوند که با حضور جمعیت زیادی از مردم بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد این اقدام یک جرم محسوب می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند بیان داشت : یک روز پس از برگزاری مراسم جشن افتتاحیه بام نهاوند با توجه به گزارش شبکه بهداشت و درمان و گزارشات مردمی پس از دریافت استعلام از مراجع ذیربط علیه متولیان برگزاری مراسم افتتاحیه بام نهاوند به دلیل تهدید علیه بهداشت عمومی اعلام جرم شد و پس از تشکیل پرونده موضوع در مراجع قضایی در حال بررسی است.

وی با تاکید بر اینکه در برخورد با تخلف‌ها هیچ گونه تعارف و ملاحظه‌ای وجود ندارد، گفت: امیدواریم مردم و مسئولین ضمن احترام به قوانین و مقررات در راستای حفظ سلامتی جامعه، در کنترل این بیماری، همکاری کنند.