مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 20095

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: ۳ میلیارد تومان اعتبار برای تامین آب روستاهای بالادست سراب گاماسیاب نهاوند جذب شده است.

علیرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: از همه وزارتخانه ها برای توسعه و پیشرفت همه جانبه شهرستان نهاوند امکانات و اعتبارات گرفته ایم و  مدیران شهرستان اصلا نگران کمی اعتبارات بودجه دستگاه های خود نباشند و مطمئن باشند با تلاش ، پیگیری و تعامل میتوان فراوان تر از اعتبارات مصوب جذب کنیم.

شهبازی گفت: در شرایط سخت اقتصادی،تحریم ها و بیماری کرونا اقدامات خوبی در شهرستان انجام شده است.و اگر  انرژی مدیران از حواشی و اختلاف ها به سمت تعامل و ‌وحدت هدایت شود می توانیم خروجی بهتری را در توسعه شهرستان شاهد باشیم.

وی افزود: از طریق ماده ۵۶ برای سد گرین ۱۷۶ میلیارد تومان اعتبارجذب شده و توقع می رود تا سه سال آینده به اتمام برسد و برای تعمیر و تجهیز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار جذب شده است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس بیان کرد: به مدیر جهاد کشاورزی توصیه میکنم به جد پیگیر اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی برای بتنی کردن انهار فرعی نهر شعبان باشند و برای این موضوع به صورت ویژه وقت بگذارد.

شهبازی بیان کرد: با توجه به ذخایر موجود معدنی در شهرستان ، با احداث معدن مس واقع در بخش خزل که از لحاظ کیفیت و خلوص از مس منطقه کرمان نیز با کیفیت تر است می توان بیش از ۲ هزار اشتغال ایجاد کرد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش