- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

خدمات حسین پور در نهاوند ماندگار خواهد بود

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی، در آئین افتتاح کارخانه شن و ماسه شهرداری گفت؛ آنچه ماندگار است نتیجه عمل انسان ها در جایگاههای آنهاست، این رفتن و آمدن ها طبیعی است و باید از زحمات و تلاش های دلسوزانه آنها قدردانی شود.

شهردار نهاوند هم در این مراسم گفت: هزینه اعتباری این کارخانه ۴میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان که از محل فروش ۷ دستگاه ماشین آلات و ۵۰۰میلیون تومان هم از منابع داخلی شهرداری نهاوند تامین شده است.

محمد حسین پور بیان کرد: دستگاه ماشین آلات سنگین در زمان شهرداری سابق خریداری شده بود و بابت آن ۲ میلیارد هزینه پرداخت شده بود و این دستگاه ها در حالی که منابع مردم نهاوند بود در انبارها در حال خاک خوردن بود و بلا استفاده مانده بود، که ۱۰دستگاه آن را با تجهیز کردن مورد استفاده و بکار گرفتیم و ۷دستگاه دیگر که مورد استفاده نبود با حمایت شورا و پیگیری نماینده نهاوند در دیوان محاسبات که در بحث بام و افزایش واگذاری آن از ۱۵ به ۳۰سال و این موضوع دستگاه ها، شهرداری را بیشتر حمایت و پیگیری قابل توجهی هم داشت، مجوز فروش دستگاه ها گرفته شد ، و هزینه آن را بر اساس توافق با دیوان محاسبات، صرف راه اندازی کارخانه شن و ماسه کردیم.

محمد حسین پور، افزود: این کارخانه حالا بعنوان یک منبع درآمد پایدار شهری برای شهرداری محسوب می شود از بسیاری هزینه های شهرداری را کاهش خواهد داد.

گفتنی است: کارخانه شن و ماسه شهرداری نهاوند با هزینه ۴میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان عصر امروز با حضور مسولین شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.