سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 20152

صدای نهاوند:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند، گفت: بنا به دستور فرمانده محترم کل سپاه برای مهار ویروس کرونا در موج پنجم و در راستای طرح شهید سلیمانی ، کنترل و مهار بیماری کرونا ،بسیج و سپاه شهرستان طرح ضربتی مهار کرونا را در دستور کار و به مرحله اجرا در آورده است.

به گزارش صدای نهاوند، سرهنگ علی مختاری افزود: در این طرح به شیوه به روز تر، بسیجیان در تیم های مراقبتی، نظارتی و حمایتی فعال و سازماندهی شده و به کمک مجموعه شبکه بهداشت و خانه های بهداشت می روند و خدماتی نظیر ،بیمار یابی ، مراقبت ، حمایت از بیماران بستری در منزل، توجیه و آگاه سازی و خرید مایحتاج روزانه به آنها به جهت ماندن در قرنطینه خانگی و قطع شدن زنجیره انتقال کرونا کمک می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود : طرح دوم ثبت نام رایگان از تمامی واجدین شرایط کرونا توسط پایگاه های مقاومت است که با مراجعه به پایگاهای مقاومت و یا خانه های بهداشت ثبت نام صورت میگیرد.
مختاری افزود : برپایی ۱۵ ایستگاه سلامت و ثبت نام رایگان همشهریان برای واکسن که این کار با مشارکت هلال احمر انجام می‌شود .
سرهنگ مختاری با اشاره به حضور مردم در مراسمات محرم اظهار داشت: از تمام همشهریان عزیز و بزرگوار خواهشمند است که توصیه های بهداشتی و فاصله اجتماعی را در مراسمات ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان رعایت کرده و برای رهایی از این ویروس دعا کنند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در پایان افزود: همچنان که از اول شروع این بیماری بسیج و سپاه شهرستان در صحنه بوده و در حال حاضر گروهای جهادی در حال کمک به مراکز واکسیناسیون شهرستان بوده از همه مردم شهرستان خواهشمندیم همکاری لازم را با پایگاه های مقاومت داشته باشند ، و اعلام میکنیم که سپاه و بسیج تا پایان و ریشه کن شدن این بیماری در صحنه بوده و جهاد همچون گذشته همچنان ادامه دارد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش