- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

استفاده از تمامی ظرفیت های سپاه ناحیه نهاوند برای مهار ویروس کرونا

به گزارش صدای نهاوند، سرهنگ علی مختاری افزود: در این طرح به شیوه به روز تر، بسیجیان در تیم های مراقبتی، نظارتی و حمایتی فعال و سازماندهی شده و به کمک مجموعه شبکه بهداشت و خانه های بهداشت می روند و خدماتی نظیر ،بیمار یابی ، مراقبت ، حمایت از بیماران بستری در منزل، توجیه و آگاه سازی و خرید مایحتاج روزانه به آنها به جهت ماندن در قرنطینه خانگی و قطع شدن زنجیره انتقال کرونا کمک می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود : طرح دوم ثبت نام رایگان از تمامی واجدین شرایط کرونا توسط پایگاه های مقاومت است که با مراجعه به پایگاهای مقاومت و یا خانه های بهداشت ثبت نام صورت میگیرد.
مختاری افزود : برپایی ۱۵ ایستگاه سلامت و ثبت نام رایگان همشهریان برای واکسن که این کار با مشارکت هلال احمر انجام می‌شود .
سرهنگ مختاری با اشاره به حضور مردم در مراسمات محرم اظهار داشت: از تمام همشهریان عزیز و بزرگوار خواهشمند است که توصیه های بهداشتی و فاصله اجتماعی را در مراسمات ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان رعایت کرده و برای رهایی از این ویروس دعا کنند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در پایان افزود: همچنان که از اول شروع این بیماری بسیج و سپاه شهرستان در صحنه بوده و در حال حاضر گروهای جهادی در حال کمک به مراکز واکسیناسیون شهرستان بوده از همه مردم شهرستان خواهشمندیم همکاری لازم را با پایگاه های مقاومت داشته باشند ، و اعلام میکنیم که سپاه و بسیج تا پایان و ریشه کن شدن این بیماری در صحنه بوده و جهاد همچون گذشته همچنان ادامه دارد.