- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

روحانیون و ائمه‌ جمعه و جماعات مردم نهاوند را برای تزریق واکسن تشویق کنند

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت‌الاسلام «عباسعلی مغیثی» امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند، اظهار داشت: امروز به یاری خدا و با هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی، انقلاب با عزت در حال پیشرفت است و به هرگونه تهدیدی با قدرت پاسخ می دهد.

وی به خروج آمریکا از افغانستان اشاره کرد و افزود: آمریکا عامل همه مشکلات مسلمانان است و همه مشکلات منطقه از حضور امریکایی ها در منطقه است.

حجت الاسلام مغیثی گفت: ۲۴۰ هزار نفر در افغانستان توسط آمریکایی ها قتل و عام شدند و آنها هزاران میلیارد دلار هزینه کردند و هرجا رفتند فقط قتل و جنایت به همراه داشته و با این همه کشتار از افعانستان خارج شدند.

وی ادامه داد: به بهانه مبارزه با تروریسم به عراق و افغانستان لشکرکشی کردند ولی دستاوردی برای این کشورها نداشتند و هدف از این لشکرکشی ها مبارزه با ایران اسلامی و به قول خودشان متوقف کردن ایران بود ولی به یاری خدا آنها خوار و خفیف شدند و انقلاب اسلامی با قدرت به مسیر خود ادامه می دهد.

مغیثی بیان کرد: مسئولان با همت بلند، وظایف خود را انجام دهند و در خدمت به مردم شب از روز نشناسند و شهیدان رجایی و باهنر را الگو قرار داده و از مشکلات مردم بکاهند.

امام جمعه نهاوند با اشاره به شروع کار دولت جدید بیان کرد: اهداف دولت جدید مبارزه با فساد، رسیدگی به معیشت مردم و پیشرفت همه جانبه کشور اعلام شده و باعث امیدواری مردم شده است که امیدواریم دولت با همکاری مردم به اهدافش برسد.