- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

مدیر کل فنی و حرفه ای استان:
آمار بیکاری جوانان، وظیفه مراکز فنی و حرفه ای استان را سنگین تر می کند

صدای نهاوند:

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان گفت: آمار زیاد جوانان بیکار در جامعه، وظیفه مراکز فنی و حرفه ای استان همدان را سنگین تر کرده است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، علیرضا مهرابی ظهر سه شنبه در جمع مسئولان و کارکنان مراکز فنی و حرفه ای برادران و خواهران شهرستان نهاوند اظهار داشت: در راستای آموزش های فنی و تخصصی جوانان تحصیلکرده، تیم های آموزشی سیار در رشته های مختلف فعالیت خود را در سطح روستاها، پادگان ها و ندامتگاه ها آغاز کرده اند.

مهرابی گفت: سیاست های کلان فنی و حرفه ای استان همدان باید با سیاست های اجرایی و آموزشی شهرستان نهاوند گره بخورد تا در نهایت، شاهد رشد، شکوفایی و گسترش مراکز فنی و حرفه ای باشیم.

وی افزود: در طرح جدید نظام صلاحیت حرفه ای، هیچ نیروی انسانی حق انجام کار و فعالیت فنی و تخصصی را در هیچ کدام از رشته های فنی ندارد،  مگر صلاحیت و مهارت آن مورد تائید مرکزهای فنی و حرفه ای قرار گرفته باشد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان اظهار داشت: مرکز فنی و حرفه ای استان همدان در سال گذشته موفق شد در حوزه آموزش رتبه دوم کشور، در حوزه تدوین استاندارد آموزشی رتبه سوم و در روابط عمومی رتبه سوم کشور را کسب کند.

کانال صدای نهاوند [1]