- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نهاوند اجرا شد

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند سرهنگ “احمد ساکی” گفت: پلیس نهاوند با در نظر گرفتن اولویت های شاخص در حوزه انواع جرایم و آسیب های اجتماعی و با تدوین طرح های عملیاتی و انتظامی در این راستا با هدف افزایش احساس امنیت عمومی شهروندان و به منظور پیشگیری از جرایم و برخورد قانونی با معدود هنجارشکنان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در ۷۲ ساعت گذشته در سطح شهرستان اجرا کرد.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: در این طرح انتظامی همچون دیگر طرح های عملیاتی و اجرایی و مراحل قبلی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، موضوع اشرافیت اطلاعاتی و کشف علمی جرم با تکیه بر توان و ظرفیت های موجود در دستور کار پلیس نهاوند قرار گرفت.

وی افزود: از مهمترین نتایج و کشفیات این طرح، می توان به دستگیری ۹ نفر در حوزه مواد مخدر اعم از معتاد و خرده فروش، ۶ سارق و ۴ نفر در حوزه سایر جرایم همچنین کشف ۲۱ فقره انواع سرقت و حدود ۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر و توقیف ۱۴ دستگاه خودرو و ۲۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم اشاره کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان این خبر با اشاره به این که پرونده های قضائی تشکیل و اقدامات قانونی در خصوص متهمان در حال انجام است، از شهروندان درخواست کرد: هرگونه موارد مشکوک در حوزه های مختلف جرم را از طریق شماره تماس۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.