سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 2022

صدای نهاوند:

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: در ۹ ماه سال جاری ۹۲۰ فقره وام ازدواج به مبلغ ۲ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان به زوج‌های نهاوندی پرداخت‌شده است.

به گزارش صدای نهاوند، کریم حمیدوند ظهر چهارشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان نهاوند، گفت: در ۹ ماه ابتدایی سال جاری ۱۰۹۰ نفر برای دریافت تسهیلات ازدواج در بانک‌های عامل ثبت‌نام کرده‌اند.

حمیدوند اظهار داشت: از این تعداد برای ۹۲۰ فقره پرونده تسهیلات ازدواج تشکیل‌شده که در پی آن ۲ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان تسهیلات به زوج‌های جوان پرداخت‌شده است.

وی گفت: رسیدگی به امور جوانان و در اولویت قرار دادن اشتغال و ازدواج آن‌ها باید در اصلی‌ترین و ابتدایی‌ترین برنامه‌های مسئولین قرار گیرد.

فرماندار شهرستان نهاوند افزود: با ساماندهی جوانان در دو امر اشتغال و ازدواج جامعه‌ای پویا و عاری از هرگونه فساد ساخته خواهد شد.

کریم حمید وند بابیان اینکه تا علم به انجام کاری در مسئولین وجود نداشته باشد کارها رهاشده خواهند ماند، گفت: مسئولین باید دستورالعمل‌های رسیده و مطالبات مردم را که از طریق مجلس و هیئت دولت به تصویب رسیده به‌صورت دقیق اجرا و نقاط ضعف و قوت خود را به‌صورت موشکافانه ارائه دهند.

کریم حمید وند با اشاره به اینکه مسئولین باید بستری مناسب برای اشتغال جوانان ایجاد کنند، گفت: دولت طرح‌های خوبی برای ایجاد اشتغال پایدار جوانان در دست اجرا دارد.

وی گفت: جوانان با تشکیل تعاونی‌های ۲۵ نفره، کمتر و یا بیشتر می‌تواند از تسهیلات اشتغال‌زایی که با سود کم و تنفس دو سال که دولت در نظر گرفته استفاده نمایند.

فرماندار نهاوند عنوان کرد: اجرای این طرح از سوی مدیران شهرستان باید به‌صورت ضرب العجل باشد زیرا با توجه به آمار، شهرستان نهاوند با ۳ تا ۴ طرح معرفی‌شده، کمترین طرح‌ها را داشته است.

وی اظهار داشت: جویندگان کار در مراجعه به مسئولین و متولیان امر باید با هدایتی دقیق از سوی همکاران مواجه شوند و اگر غیرازاین باشد با مسئولین برخورد خواهد شد زیرا موجب از بین بردن و کم‌رنگ جلوه داد خدمات دولت می‌شوند.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش