جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 20261

صدای نهاوند:
فرمانده انتظامی نهاوند، گفت: از امروز تالار‌های پذیرایی نهاوند با یک سوم ظرفیت پس از چندماه تعطیلی، بازگشایی خواهند شد.

سرهنگ احمد ساکی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت کرونای نهاوند نارنجی است به همین علت و با توجه به مصوبه ستاد مبارزه و پیشگیری از بیماری کرونا از امروز، تالارهای پذیرایی نهاوند با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از یک سوم ظرفیت، استفاده از لوازم یکبار مصرف مانند: قند، شکر، نمک، فلفل و استفاده از ماسک و دستکش برای همه کارکنان بازگشایی می‌شوند.

سرهنگ ساکی گفت: همه تالار‌های پذیرایی موظف به ضدعفونی کردن تالارهایشان قبل و بعد از مراسم هستند، همچنین در حین برگزاری مراسم نیز باید به نکات بهداشتی توجه کنند.

وی گفت” فعالیت این واحد‌ها از سوی همه سازمان‌های ناظر از جمله اماکن، مرکز بهداشت، اتاق اصناف و نمایندگان اتحادیه رصد خواهد شد.و در صورتی که واحدی در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تخلف داشته باشد، پلمب خواهد شد.

فرمانده انتظامی نهاوند بیان کرد: استفاده از خواننده و نوازنده در عروسی ها بعلت اینکه باعث تجمع و نادیده گرفتن پروتکل های بهداشتی می شود همچنان ممنوع است و در صورت مشاهده برابر قانون با صاحب عروسی و خواننده و نوازنده برخورد می شود.

سرهنگ احمد ساکی افزود: همچنین بستن کوچه و خیابان، راه‌اندازی کارناوال‌های شادی عروسی و صدای بوق‌ خودروها برای برگزاری مراسم عروسی ممنوع است و در صورت مشاهده برابر مصوبه ستاد کرونا برخورد قاطع انجام می شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش