- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

۴ نفر از عوامل نزاع دسته جمعی در نهاوند، دستگیر شدند

عباس آزاد بخت در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: پس از وقوع یک مورد درگیری دسته جمعی در میدان مرکزی نهاوند، بلافاصله دستور شناسایی و دستگیری مرتکبین صادر و تیمی از مأموران کلانتری  و پلیس امنیت عمومی شهرستان نهاوند عازم محل شدند.

آزاد بخت گفت: مأموران پس از حضور مشاهده کردند، چهار نفر جوان زیر ۳۰ سال با یکدیگر درگیر که بر اثر این درگیری یک نفر از این افراد نیز دچار جراحت شده‌ است.

وی بیان کرد: مأموران پس از حضور به سرعت وارد عمل شده و چهار نفر از عوامل درگیری و عامل بر هم زدن نظم عمومی و امنیت جامعه و مردم با سلاح سرد را دستگیر کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند گفت: با تشکیل پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب، چهار متهم دستگیرشده با قرار تأمین متناسب روانه زندان شدند.

عباس آزاد بخت با بیان این مطلب که نزاع دسته‌جمعی علاوه بر نتایج زیانباری که برای طرفین درگیری دارد، موجب اخلال در نظم و آسایش عمومی می‌شود، خطاب به افرادی که با ارتکاب چنین جرائمی موجب هراس سایرین می‌شود، افزود: به جهت صیانت از امنیت و حس امنیت شهروندان، برخورد قانونی سختی در انتظار این افراد خواهد بود و در این مسیر قاطعانه در مقابل آن‌ها خواهیم ایستاد.