سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 20296

صدای نهاوند:
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند، خواستار تسریع در روشن شدن آخرین وضعیت جاده های درون شهری و برون شهری ورفع نقاط حادثه خیزجاده های نهاوند و ارائه راهکاری برای رفع آن از سوی دستگاههای ذی ربط شد.

عباس آزاد بخت در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، گفت: متأسفانه به لحاظ وجود مشکلات ساختاری هر سال  شاهد وقوع تصادفات  عدیده ای درجاده های مختلف شهرستان نهاوند هستیم بطوریکه برخی از آنها منجر به فوت می شود و آنچه در این میان انتظار می رود این است که تلاش شود با اقدامات عملی پیشگیرانه علاوه بر جلوگیری از تکرار سوانح رانندگی از حقوق عامه صیانت شود.

آزاد بخت گفت: با اعلام جرم دادستانی یک مدیر تغییر و برخی اقدامات جهت رفع نقاط حادثه خیز انجام شده است، اما مهمترین مشکل برای رفع کامل نقاط حادثه خیز جاده های نهاوند نبود اعتباراست.

آزاد بخت گفت: جاده های شهرستان نهاوند نقاط حادثه خیزی دارد که اصلاح آن باتوجه به اعتبارات ناکافی شهرستانی و استانی، به کندی صورت می گیرد، به همین جهت مسئولان ارشد شهرستان باید برای حل مشکل اعتبارات ملی را جذب کنند.

وی گفت: بر اساس بازدید‌های میدانی و کارشناسی‌های صورت گرفته از نقاط حادثه خیز شهرستان نهاوند ایمن سازی سریع و فوری این مناطق به منظور پیشگیری از بروز حوادث جبران ناپذیر در دستور کار دادستانی قرار گرفته و راهکار‌های لازم برای رفع خطر از نقاط حادثه خیز به مدیران دستگاه ها ارائه شده است.

دادستان عمومی شهرستان نهاوند بیان کرد: اقدامات صورت گرفته تنها بعنوان راهکار عاجل برای پیشگیری از وقوع جرم انجام گردیده و دادستانی از باب تکلیف بر حفظ حقوق عامه، خود را موظف به نظارت و پیگیری برای اصلاح و بهسازی کامل نقاط حادثه خیز می‌داند و این مهم را تا حصول نتیجه نهایی دنبال خواهد کرد.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش