سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 2033

صدای نهاوند:

فرمانده سپاه استان همدان گفت: همه‌کسانی که را که شورای نگهبان تأیید می‌کند صالح هستند که از بین افراد باید با تحقیق و آگاهی فرد اصلح را انتخاب کرد و کاندیدای اصلح در مورد فتنه ۸۸ و سران آن موضع شفاف دارد.

به گزارش صدای نهاوند، سردار غلامعلی ابوحمزه در جمع ائمه جمعه و فرماندهان پایگاه‌های بسیج شهرستان نهاوند گفت: سپاه با مسئولان قضایی هماهنگی‌هایی لازم را انجام داده است ،تا با برهم زنندگان احتمالی انتخابات ۷ اسفند با شدت و قاطعیت برخورد کند.

سردار غلامعلی ابوحمزه اظهار داشت: کسانی که فکرشان معیوب باشند امروز در برابر رخنه و نفوذ دشمن قافیه را خواهند باخت و سرنوشتی همچون فتنه گران ۷۸ و ۸۸ انتظار آن‌ها را می‌کشد.

ابوحمزه افزود: دشمنان به دنبال نفوذ در کشور هستند و سعی دارند افرادی منفعل و بی‌بصیرت را در رأس کارها قرار دهند تا بتوانند از بستر قانونی نظام برعلیه نظام اقدام کنند که در این راه باید هوشیار باشیم.

وی عنوان کرد: در فتنه سال ۷۸ دشمنان انقلاب از مهمل و بستر دانشگاه سعی در ضربه زدن به انقلاب و نظام را داشتند که با هوشیاری مردم ناکام شدند.

فرمانده سپاه انصار الحسین همدان با بیان اینکه فتنه گران ۸۸ را مردم به انزوا فرستادند، اظهار داشت: خروش ملت ایران در حماسه ۹ دی به این خائنان نشان داد که ملت ایران با تبعیت از ولی امر مسلمین جهان به اعتقادات خود پایبند هستند.

سردار غلامعلی ابوحمزه گفت: در انتخابات ۷ اسفند دشمن از مهمل و بستر قانونی نظام برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می‌کند که در این زمینه باید هوشیار باشیم و اهداف و نقشه‌های دشمنان را برای مردم تبیین کنیم.

ابوحمزه با اشاره به اینکه امروز هدف دشمنان داخلی استفاده از قوانین نظام برای براندازی نظام دانست و گفت: دشمنان در فتنه ۷۸ از محمل دانشگاه، در فتنه ۸۸ از محمل خودفروختگان و در فتنه ۹۴ از محمل مسئولان برای نفوذ در حال استفاده هستند.

وی اظهار داشت: پیشنهاد تشکیل شورای رهبری  رخنه و نفوذ دشمن در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایراناست و مردم ولایتمدار و با بصیرت ایران اسلامی نباید به این سخنان شیطانی که برگرفته از اسلام آمریکایی است توجه داشته باشند.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش